PRÓBA POGODZENIA TEZY

Nie da się ich pogo­dzić z tezą o niezależnie kształtujących się pragnie­niach, gdyż ich zasadniczą funkcją jest wzbudzanie pragnień — powoływanie do życia potrzeb, które przedtem nie istniały. Dokonuje tego producent to­warów albo ktoś inny na jego polecenie. Istnieje wyraźny empiryczny związek między tym, co się wydaje na wytwarzanie dóbr konsumpcyjnych, a tym, co się wydaje na wytworzenie ich pożądania. Pojawienie się nowego produktu konsumpcyjnego musi poprzedzić odpowiednia kampania reklamowa, jeśli ma on wzbudzić zainteresowanie. Ścieżkę wio­dącą do rozszerzenia produkcji musi utorować od­powiedni dodatek do budżetu reklamowego. Nakła­dy na wyprodukowanie jakiegoś towaru nie są w strategii współczesnego przedsiębiorstwa waż­niejsze niż nakłady na wytworzenie zapotrzebowa­nia na ten produkt. Nie ma w tym nic nowego.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wiedzy i edukacji. Wszystkie wpisy, są rzetelnie i przygotowane przez mnie. Mam nadzieję, że spodobają Ci się wpisy tutaj umieszczone. Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)