ZIGNOROWANY DOWÓD

Businessman i czytelnik niespecjalista będzie się dziwił, dlaczego taki nacisk kładę na rzecz pozor­nie oczywistą. Rzecz jest istotnie oczywista. Ale w szczególny sposób opierali się przed jej uznaniem ekonomiści. Wyczuli oni to, czego nie wyczuwa laik, że w tych związkach kryje się groźba dla ustalo­nych poglądów. I choć jest to niewiarygodne, w rezultacie oślepli (i ogłuchli) na najbardziej na­trętne ze wszystkich zjawisk gospodarczych, mianowicie na współczesne kształtowanie po­trzeb. Nie oznacza to, by całkowicie zignorowano do­wód potwierdzający zależność potrzeb od reklamy. Istnieje przyczyna, dla której ekonomiści od tak dawna spoglądają na reklamę z takim niepokojem. Jest to coś, czego nie da się łatwo dopasować do istniejącej teorii. Bardziej wrażliwi uczeni rozmy­ślali nad pilnością potrzeb, które w sposób tak oczywisty stanowią owoc tak kosztownych kam­panii o zdobycie powszechnego zainteresowania.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wiedzy i edukacji. Wszystkie wpisy, są rzetelnie i przygotowane przez mnie. Mam nadzieję, że spodobają Ci się wpisy tutaj umieszczone. Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)